O Ses Türkiye Kayıt Sayfamıza Hoşgeldiniz

22 Ocak 2013 Salı

O Ses Türkiye Kayıt

O ses türkiye Yarışmamızda sizlerde Yarışmacı olarak yerinizi almak istiyorsanız doğru adrestesiniz, O ses türkiyesinde yarışmacı olmak için aşagıdaki formu doldurarak göndermeniz yeterli olacaktır Kaydınız yapıldığı taktirde sizlere o ses türkiye editörleri tarafından iletişim yolu ile ulasılacaktır.O ses türkiye yarışmasında sizlerde yerinizi almak ve sesinizi duyurmak istiyorsanız ozaman formu doldurarak bizlere ulaştırabilirsiniz.O ses türkiye programına kayıt yapmak artık bu adres üzerinden yapılmaktadır sizlerde o ses türkiye yarışmasına katılmak için fazla uğraşmadan direkt olarak sıralamaya girebileceksiniz.

O ses Türkiye Programında Acun Ilıcalı ve Ekibinin Karşısında Sesini Dünyaya Duyurmak hiç bu kadar Kolay Olmamıştır, O Ses Türkiye Kayıt sitemizden sizlerde kaydınızı yaptırabilirsiniz.

O ses türkiye kayıt


O ses türkiye forum doldu


O ses türkiye yarışmacısı ol

9 yorum:

  1. Yarismaci olmak istiyorum nasipse olsun birdaki yarismada olmak isterim o ses turkiyeyi cok seviyorum

    YanıtlaSil
  2. benide alın çok güzel sar kı söylüyorum

    YanıtlaSil
  3. selam, adim ilyas, azeriyim, guzel sesim var, o ses turkiyeye katilmak istiyorum,, bana da yardimci olur musunuz? her kese simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  4. Merhaba acun bey bugüne kadar yapmış olduğunuz butun programlarınızı severek izledım ınsalla rabbim nasıp ederse bende sahnede sesimi duyurmayı isterim kendime ve sesime güvenim tam inşallah babada nasip olur.SAYGILARIMLA. ERHAN UCGUN

    YanıtlaSil
  5. O ses türkiyeye katilmak istiyorum acun bey bütün yarismalarinizi beyeniyle izliyorum we sesime güweniyorum bende herkez gibi o sahnede sesimi duyurmak istiyorum saygilarimla tezcan öztürk

    YanıtlaSil
  6. O ses türkiyeye katilmak istiyorum acun bey bütün yarismalarinizi beyeniyle izliyorum we sesime güweniyorum bende herkez gibi o sahnede sesimi duyurmak istiyorum saygilarimla tezcan öztürk

    YanıtlaSil
  7. Slm ben ankaradam bülent kara çobanlık yapıyorum dayımın sesi süper aynı zamanda çok utangaç ve Acun abi kötü alışkanlıgı var bi deneseniz hayatı deyşir saygı ve sevgi ile numaram. 541 813 92 63

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil